ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Το κείμενο της διαφήμισης ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή για το προϊόν που διαφημίζεται:
ü. Με την προστακτική και μερικές φορές με την υποτακτική έγκλιση
ü. Με τη χρήση πολλών επιθέτων, συχνά σε συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό
ü. Με τη χρήση πολλών σημείων στίξης, και ιδιαίτερα του θαυμαστικού, του ερωτηματικού και των αποσιωπητικών.
ΑΣΚΗΣΗ
ΑΣΚΗΣΗ
Προσπάθησε να βρεις τα χαρακτηριστικά και τα γλωσσικά στοιχεία των πιο κάτω διαφημίσεων:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου