Η αφήγηση σε κάποιον μπορεί να γίνει προφορικά ή γραπτά για πραγματικό ή φανταστικό γεγονός
Ο αφηγητής μπορεί να είναι ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας, οπότε η αφήγηση γίνεται σε α΄πρόσωπο ή να μην ανήκει στα πρόσωπα της ιστορίας οπότε η αφήγηση γίνεται σε γ΄πρόσωπο.
Χρησιμοποιούμε κυρίως αόριστο ή παρατατικό εκτός από κάποιες περιπτώσεις που θέλουμε να κάνουμε την περιγραφή μας πιο ζωηρή, οπότε χρησιμοποιούμε τον ενεστώτα που λέγεται διηγηματικός ή ιστορικός ενεστώτας.
Τέλος δίνουμε τις πληροφορίες πάντα με χρονική σειρά.
Να θυμηθείς στην ιστορία σου να πεις τα παρακάτω:
Δες το παρακάτω βίντεο.
Ο αφηγητής μπορεί να είναι ένα από τα πρόσωπα της ιστορίας, οπότε η αφήγηση γίνεται σε α΄πρόσωπο ή να μην ανήκει στα πρόσωπα της ιστορίας οπότε η αφήγηση γίνεται σε γ΄πρόσωπο.
Χρησιμοποιούμε κυρίως αόριστο ή παρατατικό εκτός από κάποιες περιπτώσεις που θέλουμε να κάνουμε την περιγραφή μας πιο ζωηρή, οπότε χρησιμοποιούμε τον ενεστώτα που λέγεται διηγηματικός ή ιστορικός ενεστώτας.
Τέλος δίνουμε τις πληροφορίες πάντα με χρονική σειρά.
Να θυμηθείς στην ιστορία σου να πεις τα παρακάτω:
Δες το παρακάτω βίντεο.
- Πιστεύεις ότι οι μηχανές βλάπτουν ή εξυπηρετούν τους ανθρώπους; Παραγωγή προφορικού λόγου
Pacman
Η περιπέτεια διαδραματίζεται σε μία πίστα με τελείες, όπου "ήρωας" είναι ο Pacman.
Αποστολή του είναι να "φάει" όλες τις τελείες πριν τον πιάσουν τα φαντασματάκια.
Πρέπει να τους αποφεύγει και σαν εφόδιο έχει τις 4 μεγάλες τελείες, που όταν τις "φάει" τότε μπορεί ο ίδιος να "φάει" τα φαντασματάκια.
Βέβαια αυτά γρήγορα επανέρχονται και τον ξανακυνηγούν. Όταν καταφέρουν και τον πιάσουν, τότε ο Pacman χάνει τη "ζωή" του.
Σκοπός του παιχνιδιού ο Pacman να κατορθώσει να "φάει" όλες τις τελείες, παίρνοντας ταυτόχρονα και όσους περισσότερους πόντους μπορεί. Αυτούς τους συλλέγει από το "φάγωμα" τελειών και φαντασμάτων.
Αποστολή του είναι να "φάει" όλες τις τελείες πριν τον πιάσουν τα φαντασματάκια.
Πρέπει να τους αποφεύγει και σαν εφόδιο έχει τις 4 μεγάλες τελείες, που όταν τις "φάει" τότε μπορεί ο ίδιος να "φάει" τα φαντασματάκια.
Βέβαια αυτά γρήγορα επανέρχονται και τον ξανακυνηγούν. Όταν καταφέρουν και τον πιάσουν, τότε ο Pacman χάνει τη "ζωή" του.
Σκοπός του παιχνιδιού ο Pacman να κατορθώσει να "φάει" όλες τις τελείες, παίρνοντας ταυτόχρονα και όσους περισσότερους πόντους μπορεί. Αυτούς τους συλλέγει από το "φάγωμα" τελειών και φαντασμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου