Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ




  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ


ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

       Το κείμενο της διαφήμισης ενημερώνει και προσπαθεί να πείσει τον καταναλωτή για το προϊόν που διαφημίζεται: 
ü. Με την προστακτική και μερικές φορές με την υποτακτική έγκλιση
ü. Με τη χρήση πολλών επιθέτων, συχνά σε συγκριτικό και υπερθετικό βαθμό
ü. Με τη χρήση πολλών σημείων στίξης, και ιδιαίτερα του θαυμαστικού, του ερωτηματικού και των αποσιωπητικών.
ΑΣΚΗΣΗ
Προσπάθησε να βρεις τα χαρακτηριστικά και τα γλωσσικά στοιχεία των πιο κάτω διαφημίσεων:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου